2013. április 6., szombat

4. Cserbenhagy!





- Most szállj be a kocsiba!- parancsolta Justin.

- Én tuti, hogy nem fogok ezek után beszállni a kocsidba.- próbáltam kiszabadulni a teste fogságából, de felém tornyosuló teste megakadályozta.

- Azt mondtam, hogy szállj be abba a tetves kocsiba!- szorította meg a csuklómat.

Válaszomat meg se várva bedobott a járműbe. Semmit nem tudtam reagálni az ijedség miatt. Idegesen nyomta a gázt, teste teljesen megfeszült az idegesség miatt, csoda, hogy az ujjai nem törtek el, mert annyira szorította a kormányt.

- Ne haragudj, nem akartam ilyen durva lenni, de most semmi kedvem utánad rohangálni.- parkolt le a ház elé.

- Ha nem lennél ilyen bunkó a haverság szintet is megsúrolnánk.- mondtam félénken.

- Hamarosan elköltözök tőletek. Holnap este elmegyünk randizni.- jelentette ki, mintha ez kettőnk között átlagos dolog lenne.

- Arra ne is számíts.- püfögtem.- Anya nem is engedné, mert segítenem kell neki.

- Azt kétlem, mert tőle kértem engedélyt. Valami nagyon dögöset vegyél fel.- kacsintott egy mosoly kíséretében.

- Elintézem, hogy ne keljen veled mennem!- szálltam ki a kocsiból.

- Sok sikert, szépségem!- nevetett fel.

Kulcsra zártam a szobámat, hogy véletlenül se jusson be Justin. idegesen dobáltam le magamról a ruhákat. Holnap beszélek anyuval, mert szerintem nem engedné, hisz ő mondta, hogy nem engedné, hogy Justinnal randizzak, mert egy házban élünk, amiből csak vita lenne. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.


ágyamban fekszek lassan fél órája. hallom, ahogy Justin mászkál a lakásban, ezért nem keltem még fel. Édes ajtó csapódása ütötte meg a fülem, ami azt jelenti, hogy szabad vagyok az ágy fogságából. Felkaptam magamra a köntösöm, majd lesuhantam a konyhába élelemért, mert a gyomrom nagyon panaszkodott. Mire az evésnek kezdtem, Justin is megérkezett. Ahogy észre vett egy mosoly került az arcára, majd elém sétált.

- Jó reggelt, szépségem.- simogatta meg az arcomat, mire én elhajoltam.- Rendben, de ezért csak magadat hibáztasd.- nevetett fel, majd rátapadt az ajkaimra.- Imádom a baracklekvárt.- kuncogott az ajkaimba.

De sajnos nem hagyta ennyibe, mert a lábam közé állt, és a tegnap okozta sebet puszilgatta, ami vámpírharapásnak nézet ki.

- Legalább tudni fogják, hogy te tiltott gyümölcs vagy.- suttogta a fülembe- Na, de most mennem kell, mert sok dolgom van estig!- csapott a combomra, majd eltávozott.


Sikeresen elintéztem a reggeli teendőimet , majd Daceval sms-em. Elpanaszoltam neki, hogy ma végem lesz, mert este Justinnal randizok. Persze ő mondta, hogy találjak ki valamit, de sajnos nem tehettem, mert úgyis elvitt volna.

- Sziasztok!- anya csilingelő hangjára lettem figyelmes.- Ledobtam magamról a takarót, majd gyorsan futottam anyuhoz.- Anyu, anyu, anyu! Beszélnünk kell.- húztam el Jasontól.

- Hé,hé. Azért nem kell fellöknöd.-  terelte vissza az egyensúlyát.- Valami baj van?

- Igen. és hatalmas baj van. Ezt a bajt úgy nevezik, hogy Justin!- néztem mélyen anyu szemébe, aki csak ezen felnevetett.

- Miért, mert elhívott egy randira?- nézet rám furán.

- Anya! neked kéne, hogy segítsek, és ha megerőlteted magad?-  próbáltam aggódó tekintettel nézni rá, de ez nem vált be.

- Itt lesz Jason, de eddig nem nagyon lelkesedtél, hogy segíts nekem, de mindegy is. Inkább nézd meg, hogy milyen csodaszép szoknyát vettem neked a randira.- vette elő a ruhát.- Lehet, hogy nem ismered Justint, de én tudom, hogy egy nagyon aranyos fiú. Mivel elköltözik, ezért hívott el randizni, de nem kell félned.- simogatta meg a hajamat.- Majd segítek előkészülni az estére.


Szerencsémre a nap további részében nem találkoztam Justinnal. Bőven elég lesz, hogy a fél estémet vele fogom tölteni, de majd csak túlélem.

- Tényleg elmész a randira?- kérdezte Dace a telefonból.

- Sajnos nincs más választásom. Ha láttad volna anyut, hogy milyen lelkes volt, mintha ez lenne az első randim.- forgattam meg a szememet.

- Mivel ez az első randid.- kuncogott a telefonba.- És ha mondanád felhoznád Pault, akkor nem, mert csak 6 éves voltál.

- Haha. inkább segíts, valahogy! Úgy félek.- haraptam az ajkamba.

- Ez ellen semmit nem tudsz tenni, mert már a csapdában vagy. De nem kell félned, hisz csak nem bántana, de végül is bármit kinézek belőle.

- Köszönöm.- mordultam fel.- Most megyek, mert anyu kijött a fürdőből. majd beszélünk.

- Okés csajszi. Nagyon vigyázz magadra. legyen nálad kéznél parfüm, hogy a szemébe tudd fújni, ha erőszakoskodik.Gondolunk rád a többiekkel. Puszi.


- Gyönyörű vagy.- nézet végig rajtam anya, és ha jól láttam a szeme is bekönnyezett.

- Anya. Ez csak egy alkalom lesz. Nem kell sírni, mintha elköltöznénk, de köszönöm.- öleltem meg. Idilli pillanatot kopogás zavarta meg. Justin szobrozott a szobám előtt.

- Wow.- csak ennyit nyögött ki.- Hölgyem?- nyújtotta a karját, mibe belekaroltam. Visszatekintettem anyura, aki az ujjait keresztbe tartva mosolygott rám.

Szívem hevesebben dobogott, mint valaha. Izgultam, féltem. nem tudom, hogy milyen lesz Justin viselkedése, de igyekszem minél jobban kerülni az intim részeket.

- Hova megyünk?- tettem fel a kérdést.

- Kibaszott jó szórakozóhelyre. Bemutatlak pár barátomnak. Remélem nem gond, hogy az első randinkon ilyen helyre viszlek,de most ez van, de garantálom, hogy a második romantikus lesz.- kacsintott rám az idegesítő szemével.

Klassz! Ennél rosszabb helyzetbe már nem is kerülhettem volna. Nem akarom ezt!És ha azok is olyanok, mint Justin? Vagy rosszabbak? Lehet azért hozott ide, mert emberkereskedő? Vagy esetleg én vagyok valami alany a számukra. Nem, dehogy is. Inkább elseprem ezeket a gondolatokat!

- Megérkeztünk.- állította le a kocsit. A hely sokkal modernebb volt, mint a többi. A hátsóajtónál mentünk be. Biztos ismeri a tulajt.- Srácok!- pacsizott le pár fickóval.

- Szóval te vagy a híres Emelia.- fogtak velem kezet sorba. Én csak félve biccentettem, hogy ja, én lennénk, aki legszívesebben otthon feküdne.

Én csak ültem a többiek közt, közben Justin párszor a belső combomat zaklatta, amit én nagyon nem élveztem,de a testem annál jobban, ezért halk nyögések hagyták el az ajkaimat, ami Justinnak csak élvezett volt.

- Hozok még italt.- puszilt a fülem mögé.

- Rendben, köszi.- mosolyodtam el. Végre. legalább egy kicsit szabadabb vagyok.

Úgy döntöttem, hogy egy kicsit kimegyek levegőzni, mert ez a zaj idegesít.Én is a hátsó kijáratott használtam, majd kidobtam a papírzsepimet. Felcseréltem a levegőket a testemben.Már épp indultam volna vissza, amikor valaki a nevemet mondta.

- Emelia Wonderful!- egy hatalmas mosoly jelent meg az arcán, mintha régi barátok lennénk.

- Ismerjük egymást?- vettem le tenyeremet a kilincsről.

- Nem, nem, de sok mindenki ismer, mivel te vagy Justin- seperte el hajamat a nyakamról és a szívást nézte.-  barátnője?- lépett közelebb hozzám.

- Nem vagyok a barátnője, de most mennem kell, mert nem akarom, hogy ideges legyen.- tettem kezemet újra a kilincsre, de ez a lerázás nem jött össze .

Befogta a számat, majd a kukák mellé vitt.

- Ezek szerint Justin csak megjelölt.- puszilt az arcomra.- Akkor nem lesz belőle gond, hogy szórakozunk.- emelte fel a szoknyámat.

- De, de. Ebből nagy gond lesz, ha szórakozol vele, mert én akartam.- nevetett fel mögötte Justin.

- Ö..oh....- csak ennyit tudott kinyögni, a srác. Testemből elhagyott a félelem, ahogy megpillantottam Justint, mert tudom, hogy ő nem engedné, hogy hozzámérjen.

- Nincs semmi gond, Ed. nem szeretem, ha előttem használják a dolgokat, de most te kaptad el hamarabb, szóval ha lehetséges siess, mert eléggé merevedek.- kacsintott rám Justin, majd elmosolyodott.


Sziasztok!

Köszönöm a komikat és a feliratozókat! *.* Szupiik vagytok! És persze hoztam nektek meglepit! :D NAh? Milyen lett ez a rész? Vajon, amik történni fognak Emelia meg fog tudni bocsájtani Justinnak? de persze ezek is kiderülnek. Sajnálom, ha valami hiba van benne, de hajnalban írtam! Sajnálom. Az egyik olvasóm nyitot blogot, szerintem az ő története is jól kezdődik! Nézetek be hozzá:)--->http://friendshiporlovejb.blogspot.hu/ :  Itt a meglepi! 

Videó Emelia és a Justin blogomról. :)


Ha ez nem sikerül megnézni. Lent található a másik!





 Mivel sokan nem tudtátok megnézni, ezért feltettem ezt, de ezzel az a gond, hogy szerkesztő programnál nem találtam a vágást, ezért 10perc valamennyi lett, szóval a videó kb. 1:58 másodper a Szereplők nélkül. Nem tudom miért, de a Youtube nem játsza le. :/ De megpróbálom megoldani a gondot! :)  De remélem, hogy azért tetszik nektek! :) 









10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! :) várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak örülni tudok, hogy tetszik. Sietek vele! :)

      Törlés
  2. Oh ne már Justin:OHogy lehet valaki ilyen bunkó,ilyen kretén?ilyen állat?ilyen kibaszott seggfej?A kurva életbe!!!!
    - Nincs semmi gond, Ed. nem szeretem, ha előttem használják a dolgokat, de most te kaptad el hamarabb, szóval ha lehetséges siess, mert eléggé merevedek.-
    Ez az egy mondat kiverte nálam a biztosítékot!!Normális ez?Esküszöm,ha baja esik szegény csajnak én kinyírom Justint.(Tudom,hogy hülyeség amit beszélek,de most legbelül ezt érzem,és nem tudom magamat sehogy sem lenyugtatni).Várom a következő részt nagyon,de nagyon.Fogalmam sincs,hogy Justin komolyan is gondolta amit mondott,vagy csak megakarta rémiszteni Emeliát.Oh......ne máááááááár!Kérlek siess a résszel,hogy ne tépjem ki addig a hajam idegességemben XD
    Ami a videót illet...nem tudom miért de nekem azt írja ki,hogy nem nézhetem meg,mert az én országomban nincs engedélyezve vagy mi:( Oh shit...de a másik videót láttam a youtubon,és kurva jóXD:)Nagyon ügyesen összeállítottad,nagyon tetszik:)
    Sieessssss:)Puszii<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajajj. Ez a Jutin! MAjd meglátjuk, hogy mit fog szegény Emelivel csinálni! Addig is gyakorolj, ha meg akarod verni! >< Azt is ki fog derülni. Nyugalom, sietek vele! :D SAjnálom, hogy nem tudod a vidit megnyitni >< Csinálni fogok egy youtub felhaszit, és majd itt remélhetőleg megtekinthető lesz! :) De annak örülök, hogy a másik tetszik. :D Sietek! Puszi!<3:)

      Törlés
  3. Óóó drága Enchil! Mondtam már, hogy egyszerűen imádom a történeteid, az írásod, az írói ötleteidet, az izgalmakat, érzelmeket, boldogságot,szomorúságot, idegességet, félénkséget és még sorolhatnám kb. 1 hétig, amit felhasználsz az egészben, az egyszerűen fantasztikusan csodálatos. Átélem az egészet, sokszor a szemem előtt látom, közben a fejemben meg zajlik.:$$ Imádom*-* A blogaid függője lettem :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soha életemben nem gondoltam, hogy majd egyszer 14 évesen ilyet fogok írni, ami tele van szinte minden belső érzésekkel, és hogy teljesen átéled. Ez nagyon jól esik! SÉ örülök neki, hogy nem drog, hanem blog függő lettél! :D <3:)

      Törlés
  4. hát mit is szoktam mondani????,hhmmmm...hadd gondolkodjak....talán ezt....nem-nem...van valami,ami mindig szoktam mondani...*gondolkodó az államat simogató póz*
    JA IGEN MEGVAN....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.....azt hiszem...mindig ezzel kezdek:D
    Most komolyan.....milyen f@sz már ez a Justin (de sexi és húdehelyes is)!!!Igen nálam is az utolsó pár sor volt az,mikor robbantam......tényleg,,ember mond ilyet??,Ezt is csak a mi Justinunk tudja....ki hitte volna:DDD
    Én nem udom,de ez a randinak mondott valami...nem hasonlított semmihez.....egyáltalán nem mondhatjuk,hogy randi lenne....mert egy csepp romantika nem volt benne....meg amúgy is Emi (becézhetem így?) kényszerből ment el....nem önakaratából,mintha ő húdenagyon akarta élvezni Justin társaságát....na igen....ez tiszta "izé",hogy még az anyja sem avatkozott közbe,sőt....
    Ez mi már?...
    A reggeli incidens meg egyszerűen áááááá.....én is szeretem a baracklekvárt...én nem kapok Justintól egy csókot????(húúúdehülyevagyokeztnemláttad)....
    ááááá.......a promo meg nagyon jó lett....amit kiraktál,az nekem sem inditotta el....de a másik vidy-t igen,,,ás az baromira jó:DDDD Grat!!!!
    Na jó...siess akövi résszel!!!
    Xoxo,DrinJus <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tévedtél, mert mindig ezzel kezded! :D olvasom, hogy sok mindenkinél kiverte azt a bizonyos biztosítékot. Csak is ez a Justin Bieber lehet ilyen fasz, de sexi, helyes! :D Pontosan, hisz Emelia csak ült, majd bántalmazni akarják... Emi?! Hú.. ez tetszik, ha nem gond, majd felhasználom becenévként a töriben. :D Hát, sőt inkább támogatta :D Sajnos arra nincs lehetőségem, hogy csókot kapj tőle, de ha megnyitod az egyik képét és csókolgatni kezdett a képernyőt, akkor csak el kell képzelned, hogy ő is csókol! >< Na csak viccelek! :DD Nem hiszem el! :( Pedig ez jobb lett, mint a másik, de nagyon köszönöm. :) Sietek! <3:) xo

      Törlés